2012-04-19

God kväller!

Sitter här i soffan  latar mig kollar på hockey eller inte. Har varit hemma hela dagen efetrsom körtelfebern har kommit tillbaka tch jag är ganska trött av mig.
Jag är dålig på att ta hand om mig själv måste verkligen bli bättre på de. Fast läkarna, vännerna och familj säger åt mig att ta de lugnt så kan jag inte  Heheh måste alltid ha saker och göra!
Iallafall tänkte jag inte göra någonting idag utan bara slappa och kolla på one tree hill så jag blir frisk någongång. Meen jag kanske har spriúngit runt med dammsugaren och städat, bädda rent min säng, ta bort damm osv. Sedan så har jag varit till coop och gått en lång promenad med Molly! Det är avslappnande för mig att ta det lugnt. ;)

Imorn ska jag till skolan i en halvtimme sedan blir att åka till västerås! Ska vara modell åt några som går andra året på stylistlinjen och de ska fixa mina naglar för de har något projektarbete. Spännande och se hur de blir!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0