2012-04-17

Varför går jag alltid upp så tidigt när jag har sovmorgon fast jag inte behöver de? Gick upp halv 9 och jag var klar för 1 timme sedan och de är 1 timme kvar tills jag ska gå. Aja ska nog kura ihop mig i soffan och kolla på tv sen så blir de promenad med Linn eftersom jag inte får vara med på idrotten ist så ska jag vara stretch ledare!
Det verkar som om många av mina vänner blev sjuk av gårdagens skolmat. Vad är de vi får för någonting? Den är inte bara äcklig utan man får matförgiftning av den och man borde veta att kyckling är väldigt känsligt och man ska tillaga den noga! Tur att jag klarade mig lite iaf eftersom jag inte åt så mycket.

Synd att det snöar också vill ha tillbaka de fina vädret! April är egentligen den värsta månaden för man vet aldrig hur vädret blir då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0