2012-04-10

tjo bloggisch!

Det har varit en mycket dålig uppdatering, beklagar för det.
Men under hela påsken så har jag myst med älsklingen :*.
Vi har för det mesta kollat på film och tagit upp studsmattan, träningsvärk i hela kroppen blev resultatet för min del. Blev sjuk också. Bra Emma.
Jag som hade tänk påbörja min rehabilitering igen men jag får se ut som en köttbulle till sommaren. För jag tänker inte sluta äta all god mat det går icke!
Fick en ny frisörtid också på torsdag så hoppas jag kan då.







Jag hade tänk någonting sånt här, men vi får se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv; Har storlek 36 så det kan bli jobbigt om du vill låna ;)

2012-04-10 @ 21:02:52
URL: http://feliciaaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0