Helvete vad bra jag är!

Haha nu låter det som världens självförtroende men jag måste erkänna att jag känner mig duktig! Vi hade alltså prov imorse i Historia och jag som vanligt ligger efter med en massa arbeten så jag kanske pluggade och läste igenom lite om vad vi hade prov på i en halv timme. Sedan när jag skulle skriva provet så flöt de bara på! Kom på en massa saker och skriva om! Liksom kommer nästan ihåg allt vad jag läste om! ( har en viss lässvårighet annars) Om jag får ig eller nått det är skit samma men jag brukar vara en sån som inte kommer ihåg nått på proven. Okej, ointressant men ändå.
Sedan så var jag ´med på idrotten idag också min första på en evighet skönt!:) Fast vi körde bara styrka så jag kunde vara med men klarade knappt av vissa delar då jag började skaka som en idiot. Asså jag vet att man skakar lite när det blir antsrängade men eefterso jag inte är van nu så skakade jag väldigt mycket och jag fick nån reaktion så att tårarna rann hela tiden. Konstigt! Tur att det var mörk för vi hade yoga men tända ljus o sånt. Iallafall så är jag lite trött så jag ska nog kolla på one tree hill och käka lite glass! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0