2012-04-16

Godmorgon/godkväll?

Jag vaknade nyss upp ur en välförtjänt sömn! Jag fattar inte hur jag kan vara så trött men skönt vare! Slutade halv 2 idag så fick några timmars sömn. Hoppas bara på att min förkylning ska försvinna som jag har haft över 1 vecka nu så jag kan börja träna lite smått igen! Sen så kanske jag får min röst tillbaka också..
Ska nog ut och ta lite frisk luft så jag piggnar till sen så Imorgon börjar jag 12 så det bli ännu mer snarkande sköönt kan lika gärna sova till sommarlovet!

Måste också säga grattis till min b1 Linn som vann påskägget! Vi stod inte alls och fyllde lådan med motiveringar men det vart linn som vann iaf!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0